1. Costuri de Livrare
Livrarea este asigurată gratuit pentru orice destinație pe teritoriul României, fără costuri suplimentare ascunse.
2. Termen de Livrare
Termenul standard de livrare este de 5-10 zile lucrătoare, sau cel comunicat după confirmarea comenzii, in acest caz se stabilește o dată aproximativă când comanda va ieși din producție sau va fi livrata. Veți fi notificat când comanda este gata de expediere. Transportul durează, în general, între 1-3 zile lucrătoare de la ridicarea din fabrică. Deși ne străduim să satisfacem nevoile tuturor clienților noștri, nu garantăm livrarea la ore fixe. Veți primi un SMS de la firma de curierat în ziua livrării cu detalii despre ora aproximativă de sosire. Pentru livrări urgente sau la ore fixe, se pot adăuga costuri suplimentare.
3. Condiții de Livrare
Transportul este asigurat până la prima zonă accesibilă a clădirii clientului sau până la cel mai apropiat punct unde mașina poate parca. Este responsabilitatea clientului să asigure descărcarea și transportul produselor de la vehicul la locuință, deoarece acest serviciu nu este inclus în obligațiile conducătorului auto.
Dacă livrarea nu poate fi efectuată din cauza erorilor de informare din partea clientului (adresă incorectă, nume greșit, număr de telefon eronat etc.), clientul este responsabil pentru orice întârziere sau neplăcere cauzată.
4. Ambalare și Montaj
Mobilierul este livrat în colete, sub formă de kit ambalat. Fiecare colet include toate accesoriile necesare și instrucțiuni detaliate de montaj. Montajul nu este inclus în prețul afișat pe pagina de produs. Comenzile sunt prelucrate și livrate în limita resurselor disponibile și conform graficului intern de livrări. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întârzierile cauzate de forțe majore (condiții meteorologice nefavorabile, drumuri închise etc.). În aceste cazuri, livrarea va fi reprogramată în funcție de disponibilitatea logistică.
5. Politica de returnari
Potivit legislatiei in vigoare, clientii (persoane fizice) au dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Orice retur trebuie sa fie precedat de o notificare a intentiei de retur. Aceasta notificare se poate face pe mail sau impreuna cu produsele, in termenul prevazut de lege. Returul trebuie sa fie însotit de urmatoarele documente: factura, chitanta (curier), notificare. Clientii trebuie sa mentioneze în notificare daca doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului. În cazul în care nu se respecta toate conditiile de retur, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.
In cazul în care produsele la care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, HULGO MOBILI are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o anumita suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciului. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 zile de la retur. In acest cost intra doar valoarea produselor,nu si transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: produsele executate dupa specificatiile consumatorului, produsele distinct personalizate, produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. In cazul produselor executate la comanda clientul poate pierde avansul achitat daca din motive ce nu tin de vanzator comanda nu a putut fi finalizata la timp si livrarea nu s-a putut face.
In cazul în care produsele pentru care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri, componente sau accesorii lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate catre client, Hulgo Mobili are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de catre reprezentanții noștri.
Puteti returna orice produs de mobilier doar daca este sigilat si ambalat in aceleasi conditii in care a fost livrat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate. Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.
Aveti obligatia de a verifica integritatea coletelor si in cazul in care observati nereguli sa le semnalati in nota de expediere. Deteriorarile datorate transportului, semnalate ulterior receptionarii nu vor fi supuse despagubirilor.
Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati!