Asiguram livrarea mobilierului comandat GRATUIT in intreaga tara. Transportul mobilei la domiciliu va fi programat in functie de graficul de livrari al companiei de curierat rapid. Dupa trimiterea comenzii, ve-ti fi contactat telefonic de catre departamentul nostru de vanzari pentru verifica toate detaliile de livrare. Livrarea se efectueaza cu mijloace auto prin firme de curierat rapid, iar produsele vor fi livrate pana in fata adresei imobilului introdus in care dumneavoastra aveti domiciliul sau sediul.
Livrarea este asigurata GRATUIT pentru orice destinatie pe teritoriul Romaniei.
Dupa confirmarea comenzii se stabileste impreuna cu clientul data in care se va face livrarea. Desi incercam zilnic sa satisfacem nevoile tuturor clientilor nostri, nu putem garanta mereu livrarea la ore fixe din zi. In schimb clientul va primi, in ziua aleasa de el, un interval orar in care se va face livrarea. Pentru clientii care doresc livrari urgente sau la ore fixe,se pot adauga cheltuieli suplimentare pentru costurile de livrare .
Transportul este asigurat doar pana in fata cladirii clientului sau pana in cel apropiat punct in care masina poate parca. Clientul trebuie sa se asigure ca are cu cine sa descarce si sa transporte marfa livrata. Transportul produselor de la masina pana la locuinta cumparatorului nu este obligatia conducatorului auto.
Daca marfa nu poate fi livrata din cauza clientului (adresa incorecta, nume gresit, numar de telefon gresit, etc) intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri, apartine clientului.
Mobilierul se livreaza la colet, sub forma de kit ambalat . Coletele includ toate accesoriile necesare si instructiuni de montaj. In cadrul pretului prezentat in pagina de produs nu se include si montajul. Comenzile se preiau, se prelucreaza si se livreaza in limita resurselor disponibile si in functie de graficul intern de livrari. Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile datorate cauzelor de forta majora (elemente ale naturii, drumuri inchise , etc). In acest caz, transportul se va reprograma in functie de posibilitatile de transport.
Potivit legislatiei in vigoare, clientii (persoane fizice) au dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Orice retur trebuie sa fie precedat de o notificare a intentiei de retur. Aceasta notificare se poate face pe mail sau impreuna cu produsele, in termenul prevazut de lege. Returul trebuie sa fie însotit de urmatoarele documente: factura, chitanta (curier), notificare. Clientii trebuie sa mentioneze în notificare daca doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului. În cazul în care nu se respecta toate conditiile de retur, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.
In cazul în care produsele la care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, HULGO MOBILI are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o anumita suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciului. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 zile de la retur. In acest cost intra doar valoarea produselor,nu si transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: produsele executate dupa specificatiile consumatorului, produsele distinct personalizate, produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid sau produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazin. In cazul produselor executate la comanda clientul poate pierde avansul achitat daca din motive ce nu tin de vanzator comanda nu a putut fi finalizata la timp si livrarea nu s-a putut face.
In cazul în care produsele pentru care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, È™ocuri, componente sau accesorii lipsa, certificate de garanÈ›ie lipsă, sau nu sunt returnate în aceeaÈ™i stare în care au fost livrate catre client, Hulgo Mobili are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de catre reprezentanÈ›ii noÈ™tri.
Puteti returna orice produs de mobilier doar daca este sigilat si ambalat in aceleasi conditii in care a fost livrat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate. Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.
Aveti obligatia de a verifica integritatea coletelor si in cazul in care observati nereguli sa le semnalati in nota de expediere. Deteriorarile datorate transportului, semnalate ulterior receptionarii nu vor fi supuse despagubirilor.
Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati!